خزون

                                                   عکاس

                                        از صحنه عکس میگیرد

                                                  یک درخت

                                          با سه برگ باز مانده

                                           قهوه ای.نارنجی.زرد

       ((لطفا عکس نگیرید/ظاهرم بد نیست/ولی باور کنید/از درون زنگ زده ام.))

                                                    عکاس

                                         به حرف کشی اعتنا نمیکند.

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدومرضیه پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 06:17 ب.ظ http://msky22.blogsky.com

سلام...خوشحالم که دوست جدیدی پیدا کردیم...موفق باشی همیشه و عاشق..
**ـــمرضیه ـــ**

اوبل ایکس پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 06:30 ب.ظ http://obelx.blogsky.com

من نفهمیدم چی شد هان؟

ساحل چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 01:50 ق.ظ

سلام صنم جان
نمیدونم تو هم آیا شده کا به اینجا بعد از سالها سر برنی؟۱۵ سال بعد؟ هیچ دیوونه ای غیر از من اینکار رو نمیکنه.شاید وجود دوست مشترکمون منو به اینجا کشونده.که هیچ خبری ازش نیست.و عجیب دلم هواش رو کرده. از پیام‌هایی که برای من گذاشته بودی فکر میکنم من رو می‌شناختی .ولی من تو رو یادم نمیاد.اگه مث من دیوونه شدی و اومدی به وبلاگ خودت سر زدی برو به من کامنت بده و حرف بزن باهام.ممنون شب خوش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد